یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
محمدصادق اکبری دادگستری

حوزه/ رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه تا پایان روند رأی گیری فضای انتخاباتی در استان رصد می‌شود، گفت: تخلف انتخاباتی به واحدهای قضایی گزارش نشدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محمد صادق اکبری بعد از انداختن رأی خود در صندوق با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارتی تا حصول نتیجه انتخابات پای کار هستند، اظهار داشت: هدف از این اقدام پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تخلف انتخاباتی در استان سمنان مشاهده نشده است، افزود: روند برگزاری انتخابات در فضای آرام و سالم ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان، با بیان اینکه با هر گونه تخلف انتخاباتی برخوردهای لازم انجام می‌گیرد، ابراز کرد: با این اقدامات می‌کوشیم تا بتوانیم از آرای مردم صیانت و امانت دار خوبی برای آنها باشیم.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه انتخابات به صورت سالم و ایمن هم اکنون همزمان با سراسر کشور برای استان سمنان نیز در حال برگزاری است، تصریح کرد: این روند همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات یأس دشمن و امیدواری ملت را به همراه دارد، لذا انتظار می‌رود در ساعات بعد از ظهر با خنک‌تر شدن هوا شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha